TANGGUNGJAWAB IBU-BAPA TERHADAP ANAK-ANAK

Masmor 127:
3 Sesungguhnya, anak-anak lelaki adalah milik pusaka dari pada TUHAN, dan buah kandungan adalah suatu upah.
4 Seperti anak-anak panah di tangan pahlawan, demikianlah anak-anak pada masa muda.
5 Berbahagialah orang yang telah membuat penuh tabung panahnya dengan semuanya itu. Ia tidak akan mendapat malu, apabila ia berbicara dengan musuh-musuh di pintu gerbang.

Epes 6:4 Dan kamu, bapa-bapa, janganlah bangkitkan amarah di dalam hati anak-anakmu, tetapi didiklah mereka di dalam ajaran dan nasihat Tuhan.

Shalom saudara dalam Kristus,

Adalah sangat penting bagi kita sebagai ibu bapa dalam keluarga Kristian, membimbing dan mengajar anak-anak kita percaya hanya kepada Yesus Kristus. Sebab Dia adalah hanya"Jalan, Kebenaran dan Kehidupan kepada Bapa Syurgawai". Maksudnya "TIADA JALAN LAIN"!! tetapi hanya melalui Yesus Kristus, yang kita percayakan (Yoh 14:6).
Peranan ibu bapa mengajar dan membawa anak-anak menuju kepada Keselamatan dalam Yesus Kristus, amatlah sangat PENTING! VERY-VERY IMPORTANT MAN & WOMEN!! Ianya bukan sesuatu yang remeh-temeh, seperti yang kita anggapi, sebab pada waktu ini banyak sekali perkara yang dapat membawa anak-anak kita keluar daripada kebenaran akan Firman Tuhan! dan bahkan ada anak-anak kita orang kristian telah meninggal iman mereka kepada Tuhan.

Ingat!
Biarlah kita sebagai ibu-bapa kristian, memberi tanggungjawab yang lebih kepada anak-anak kita! Jangan pandang ringan apa yang di pertanggungjawabkan Tuhan kepada kita! Janga mengharapkan guru-guru Sekolah Minggu di gereja sahaja, tetapi tanggungjawab itu adalah tanggungjawab ibu-bapa di rumahtangga masing-masing! Belajar Firman Tuhan, Berdoa, dan menyembah Tuhan senantiasa. Hindari KESIBUKKAN yang tiada faedah!!

B -BEING
U - UNDER
S -SATAN
Y - YOKE

Ingat!
Jangan mengabaikan tanggungjawab kita di dalam Tuhan, walau sibuk bagaimanapun kita. Menangislah sekarang daripada kita menangis di kemudian hari. Selamatkanlah anak-anak kita sendiri sdra-i dalam Tuhan.


Sekian, terima kasih Tuhan memberkati.

Saturday, October 17, 2009

BEGUNA AMAT KITAI MACA BUP KUDUS.

SHALOM MENYADI DALAM KRISTUS.
SITI UTAI TI BEGUNA BENDAR DEKA DI PADAH KA AKU DITU.


Tema: Lebih mayoh Maca Bup Kudus.

Kitai ti ngaku diri nyadi orang Kristian (anak Tuhan). Kitai enda tau enda meri masa mayoh ka agi ari ka selama BACA BUP KUDUS, ninting hari. Kebuah pia laban semua semaya (janji) enggau nubuat ari Allah Taala ngagai mensia endang udah bisi di tulis dalam Bup Kudus/Alkitab/Holy Bible magang. Ari Bup Kudus mega kitai deka ninga mayoh agi Pesan-Pesan ari Allah Taala, enti di banding ka enggau kitai ti besampi kitai semampai minta-minta-minta...ukai ninga ka pesan ari Allah Taala tauka nitih ka peneka Allah Taala. Lebuh kitai ti besampi mayoh utai ka dipinta kitai nya ungkup utai ka diguna diri empu aja, enda pia ko nuan?

Nya alai dalam Bup Kudus, Tuhan kitai bekali-kali ngasoh kitai maca, belemati tauka berunding enggau dalam pasal jako Tuhan ti dibaca kitai nya. Sebaka kitai ka rindu ka darling kitai meh kitai rindu ka Tuhan serta maca surat ari Iya ngagai kitai. Enti orang ti dikerindu ka kitai nya ngirum surat ngagai kitai, tak naka pengaga meh kitai maca surat iya nya. Peleba aku bisi orang nyau enda tentu tinduk maca surat darling iya nya. Aram kitai meda enggau aku dalam Bup kudus kitai pasal utai tu.

Ulang Adat 6:5-9 -Rindu Tuhanti Allah Taala kita enggau pengabis ati kita, enggau pengabis semengat kita, enggau pengabis pengering kita. Anang enda ingat ka semua pesan ti udah di ajar aku ngagai kita saritu. Ajar pesan tu ngagai anak kita. Selalu bekenang ka pesan nya leboh kita di rumah, tauka di endor bukai, leboh kita diau tauka enggau leboh kita kereja. Sangking ka iya ba lengan kita kita lalu lekat ka iya kening kita nyadi ka pengingat. Tulis iya ba tiang pintu rumah enggau ba pintu kota kita.

Joshua 1:8 – Nuan enda tau enda selalu maca bup Adat (Bup Kudus) nya leboh maya kita besembiang. Pelajar ka iya siang enggau malam, lalu tetap ka diri diau nitih ka semua ajar ti di tulis dalam bup nya. Udah nya baru nuan deka lantang lalu mujor ngereja pengawa (tu upah orang ti ngasi tauka nitih ka Pesan Tuhan).

0 comments:

Template by : Kendhin x-template.blogspot.com